zizzisvardag

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Zizzi - 18 november 2009 15:17

Hej!

Skulle hjälpt min mormor att handla idag och såg fram mot det när det plötsligt ljöd en hög ringsignal. Jaha, var mormor som sa att hon inte behövde handla idag. Hon är gammal nu och drar sig för att gå ut men förhoppningsvis åker hon färdtjänst och handlar med sin väninna snart. I alla fall så kände jag inte för att gå på den VIKTIGA brandutbildningen idag så jag har helt enkelt stannat hemma. Jag intalar mig själv att jag inte behöver den, men vem ljuger jag för då? Fy skäms på mig!


Tråkigt väder idag så humöret är inte på topp och det hade det säkert inte varit om det vart fint väder heller. Jag har ju pratat tidigare om att jag slutat gapa, vara irriterad och sur jämt vilket håller i sig än idag. Vår familj känns mycket mer harmoniska och gladare fast barnen märker ändå att jag är deppig tror jag. De känner mer än vad man tror. Kämpa, kämpa och kämpa är det som gäller i livet och jag skall kämpa för jag tror på att jag någon gång kommer få min belöning där jag känner att livet levs till 100% i harmoni om inte annat stundtals i alla fall.


Jag skriver som en kråka på denna blogg, men som sagt är det bara ett forum för mig att vräka ur mig om lite ditt och datt och som känns väldigt skönt efteråt.


Kramiz....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards