zizzisvardag

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

kvällsarbete för röda tomater...

Av Zizzi - 16 november 2009 22:49

Hej!

Underbart att arbeta kväll eftersom ingen kan se hur man ser ut i detta mörker. Slappnar av lite mera och tänker inte på att rätta till makeupen och sätta lite täckstift här och där. Konstigt att jag mest bryr mig om vad såna som jag inte känner tycker och tänker om min hud och inte de jag känner. Månne har det något med självkänslan att göra? Får jobba på den lite för orkar verkligen inte gå å känna så här längre. Att jobba med självkänslan är väl som att dansa vals, 2 steg fram och 1 ett steg bak och så fortsätter det. Eller tar man 1 steg fram och 2 steg bak, hoppas inte det :-)

Ha en bra kväll/natt. Själv skall jag sova nu för jobbet väntar kl 7.

Natti, natti &

Kramiz...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zizzi - 18 november 2009 15:17

Hej! Skulle hjälpt min mormor att handla idag och såg fram mot det när det plötsligt ljöd en hög ringsignal. Jaha, var mormor som sa att hon inte behövde handla idag. Hon är gammal nu och drar sig för att gå ut men förhoppningsvis åker hon färdtjän...

Av Zizzi - 16 november 2009 12:35

Hej! Nu har jag bestämt att jag skall köpa mene&moys produkter! Hört/sett att den skall vara väldigt bra men ganska dyr. Någon som har erfarenhet av denna produkt, kanske någon med problemhud som blivit hjälp?   Nu är det ca 3 veckor sedan jag...

Av Zizzi - 14 november 2009 22:16

Jag har haft en mysig kväll med spel å godis. Grannarna spelar hööööög musik å det dunkar i huvudet så filmen jag kollar på blekna ja tynar bort. Dunk, dunk, dunk!!!!!!!!!! De vet säkert inget om min ångest till deras ständiga fester när mamman är bo...

Av Zizzi - 14 november 2009 14:05

Skall dra på mig ett flin på läpparna för barnens skull, låtsas vara glad och skratta. Vara trevlig mot min sambo och pussa på min dotter. Ge min son och hans kompis, som skall sova över, god service. Blir man gladare av att spela glad? Hoppas! Det ä...

Av Zizzi - 14 november 2009 12:03

Känner mig deppig och nere, vill inte men kan inte hjälpa det. Jag älskar min familj och det är inte de som är problemet, utan JAG. Varför mår man så här, varför just jag? Det senaste halvåret har varit oerhört jobbigt för mig, vill inte träffa folk,...

Ovido - Quiz & Flashcards